Tuesday, July 23, 2013

En Güzel Doğum Günü Sepeti Burada

Geçen ay doğum günümdü. Maalesef hafta içine denk geldi. Doğum günümde çalışmak zorunda kaldığım için oldukça mutsuz oldum. Üstelik iş yoğunluğundan akşam için de program yapamadım. Çok sıradan bir gün geçiriyordum. Sonra ofise bir kargo geldi, bana getirdiklerini söylediler. Sürpriz bir doğum günü sepeti. Oldukça mutlu oldum. Erkek arkadaşım çalışmak zorunda olduğum için bir değil, iki değil tam üç adet doğum günü sepeti yollamış ofise. Hepsi de birbirinden güzeldi.

Doğum Günü Sepeti


Birincisi Senede Bir Gün doğum günü sepetiydi. Sepet içerisinde pek çok çikolata ve meyve bulunuyordu. Birbirinden lezzetli bu çikolata ve meyveleri, çalışma arkadaşlarım ile bir güzel mideye indirdik. Üzerinde bir de mutlu yıllar notu vardı. Sanırım birileri onu da yemiş. İkinci sürpriz paket Mimoza - Truffle Çiçeği isimli doğum günü sepetiydi. Hindistan cevizli ve bademli bu trufflelerin içerisinde bitter çikolata ve krema da vardı. Çok taze ve lezzetliydiler. Üçüncü sepet, çikolatalı meyve sepeti ise içerisinde bolca çikolata ve meyve bulunduruyordu. Bu da oldukça lezzetli ve şık bir hediyeydi benim için.

Çikolata Meyve Sepeti


Erkek arkadaşımın bu güzel sürprizinden sonra oldukça mutlu oldum. Ben de önümüzdeki günlerde doğum günü olan, farklı bir şehirde yaşayan ablama bu doğum günü sepetlerinden göndermeye karar verdim. Onun da çok hoşuna gidecek, tatlı bir sürpriz olacaktır elbette. Üstelik bu lezzetli sürpriz paketlere ulaşmak oldukça kolaymış. E-mey isimli bir online alışveriş sitesinden ürünlere sahip olabilirsiniz.

No comments: