Tuesday, September 10, 2013

Online Alışveriş Fırsatları

Benim için alışverişin en keyiflisi online olanı. Online alışveriş sayesinde büyük alışveriş merkezlerinden, kalabalık insan yığınlarından ve kasalarda saatlerce sıra beklemekten kurtuldum. Online alışveriş sayesinde dünyanın herhangi bir yerinden beğendiğim ürüne sahip olabiliyorum. Dilediğim her şey bir tık yakınımda. Eskiden online alışverişi çok güvenli bulmazdım.

Online Alışveriş


Tanımadığım, bilmediğim bir sistemdi. Bilmediğim bir ortama kişisel bilgilerimi girmek, kart şifrelerimi ve adresimi vermek güvenli gelmiyordu. Son dönemde geliştirilen 3d security sistem ile online alışveriş benim için çok daha güvenli bir hale geldi. Sistem sayesinde kredi kartınıza tanımlı telefon numaranıza küçük bir şifre geliyor. Sizin bu şifreyi bir kaç dakika içerisinde siteye girmeniz gerekiyor. Siteye bu şifreyi girdikten sonra ücret kredi kartınızdan çekiliyor. Sistem sayesinde kartınız çalınırsa ya da bir şekilde birileri kredi kartı şifrenizi öğrenirse sizin yerinize alışveriş yapamıyor.

Elbise


Online alışveriş ile dört ay önce çok beğendiğim bir elbise modelini satın almak için tanıştım. Mağazada elbise modelinin bedeni kalmamıştı fakat internet stoklarında göründüğünü söylediler. Ben de çok vakit kaybetmeden internetten elbise modelini sipariş ettim. Online alışveriş ile tanışmam böyle gerçekleşti. Online alışverişin rahatlığını görünce alışverişlerimi hep bu yöntem ile gerçekleştirmeye başladım.Herkese online alışverişi tavsiye ediyorum. Oldukça pratik ve hesaplı olan online alışveriş ile henüz tanışmadıysanız en yakın zamanda tanışmanızı dilerim.

No comments: